تورم مچ پا در نارسایی کلیه: علل و درما
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تورم مچ پا در نارسایی کلیه: علل و درمانتورم مچ پا در نارسایی کلیه: علل و درمان

تورم مچ پا در نارسایی کلیه: علل و درمان تورم مچ پا یک علامت شایع و فوق نارسایی کلیه است، نه تنها نتایج ضعیف را نشان می دهد، بلکه بر زندگی عادی بیماران. آنها بیماران می خواهیم به دانستن علت و درمان تورم مچ پا.

علت تورم مچ پا در نارسایی کلیوی:

با توجه به از دست دادن پروتئین و یک طرح دقیق رژیم غذایی کم پروتئین، پروتئین کافی نیست در بدن برای جلوگیری از آب در بافت. عملکرد کلیه به دفع آب آب کاهش در فضاهای بافت باقی مانده است، که منجر به ادم. در کار گرانش، احتباس آب می توان به راحتی در مچ پا رخ می دهد، به همین دلیل است تورم مچ پا می تواند نشانه ای از مشت نارسایی کلیه.

درمان برای نارسایی کلیه با تورم مچ پا:

استفاده از دیورتیک ها و هورمون درمان رایج برای التهاب tobillos.Diurético دفع می تواند کمک به آب حفظ شده است، و می تواند هورمون proteína.Sin از دست دادن را کاهش دهد اما یک بار بیماران توقف استفاده از این داروها، تورم مچ پا رخ می دهد دوباره و مدت زمان طولانی گرفته شده این داروها با عوارض جانبی مانند حفظ سموم در کلیه ها و سیستم ایمنی ضعیف توصیه می شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب است برای بیماران CKD به توابع دارایی های خود را renales.Los معکوس هزینه های اولیه دارو عملکرد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد یخ و تنزل extracelular.Con ماتریس گردش خون سالم، آسیب کلیوی می تواند مسدود و GFR همچنین می توانید promovidos.Además باشد، با تغذیه در طب، سلول های کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و ساختار کلیه نیز می تواند ترمیم شود. با این حال، دارو می تواند کمک به بیماران عملکرد کلیه خود را کاهش دهد.

هنگامی که بیماران به طور معمول می تواند ادرار، تورم مچ پا را می توان از raíz.Ahora درمان، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان ما برای نارسایی کلیه، لطفا با پزشک آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما در مدت 24 ساعت پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: